یاد ناصریا

حاوی متن آهنگهای زنده یاد ناصریا(ناصر عبداللهی) و معرفی خوانندگان نوظهور موسیقی پاپ

یاد ناصریا

حاوی متن آهنگهای زنده یاد ناصریا(ناصر عبداللهی) و معرفی خوانندگان نوظهور موسیقی پاپ

راز

یه زخم کهنه روی بالم
یه آسمون که چشم به رام نیست
به غیر واژه غریبی
چیزی توی ترانه هام نیست
حتی یه آینه پیش روم نیست
که اسممو یادم بیاره
تنها ترین مسافر شب
تو خلوتم پا نمیزاره
ازم نخوا با تو بمونم
تو هیچی از من نمیدونی
اگه بگم راز دلم رو
تو هم کنارم نمیمونی
ازم نخوا با تو بمونم
تو هیچی از من نمیدونی
اگه بگم راز دلم رو
تو هم کنارم نمیمونی
تو هم کنارم نمیمونی
دل من از نژاد عشق
از تو و از ترانه لبریز
یه دنیا غم توی صدامه
مثل سکوت تلخ پاییز
رنگ پرنده غریبم
من از نژاد آسمونم
میون این همه ستاره
من یه شهاب بی نشونم
ازم نخوا با تو بمونم
تو هیچی از من نمیدونی
اگه بگم راز دلم رو
تو هم کنارم نمیمونی
ازم نخوا با تو بمونم
تو هیچی از من نمیدونی
اگه بگم راز دلم رو
تو هم کنارم نمیمونی
تو هم کنارم نمیمونی
تو هم کنارم نمیمونی
تو هم کنارم نمیمونی
ازم نخوا با تو بمونم
تو هیچی از من نمیدونی
اگه بگم راز دلم رو
تو هم کنارم نمیمونی
ازم نخوا با تو بمونم
تو هیچی از من نمیدونی
اگه بگم راز دلم رو
تو هم کنارم نمیمونی

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر حسین شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.amirsoran.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی من ناصر را خیلی دوست دارم خودم گیتار میزنم وبلاگ من بیا و نزر بده آهنگ راز را هم اگر توانستی ایمیل کن خیلی مهمه

مهدی سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 ب.ظ http://mehdivahdani.blogfa.com

سلام هوشنگ جون
زنده باشی سلطان . . . .


واقا خسته نباشی

( ناصریا تا ابد زندست )

بازم بیا طرف ما

( یا حق )

سلام مهدی جان
شما هم همیشه سالم و تندرست باشی و از لطفت بی نهایت ممنونم

محمد امین جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ق.ظ http://www.morajeat.blogfa.com

سلام
بنده در به در دنبال معنی ترانه های بندری ناصر می گردم
خواهش می کنم این ترانها را با ترجمه بزارید
حتما اگه این کار رو کردید خبر بدید
تا حالا به کلی گقتم
امید وارم شما این کار را انجام بدهید
من ترانهای بندیری ناصر را با اینکه نه تاحالا بند امدم نه بندیری بلدم دئست دارم و این لذن من دو برابر می شود اگه معانی را هم بدانم

دوست عزیز و گرامی سلام
از شما تشکر می کنم که به وبلاگ خودتان سر زدید
انشا الله سعی خواهم کرد در آینده این کار را انجام دهم و شما را مطلع خواهم ساخت .


( زنده باد نام و یاد ناصریا)

sepideh چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:48 ق.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com

سلام آقا هوشنگ، خسته نباشید.

می خواستم خدمتتون عرض کنم که اگر مایل باشید من می تونم رنگ قالبتون رو عوض کنم.

اگه دوست داشتید در جریان بذارید من رو.

دوست خوب و گرامی از لطف شما متشکرم
خوشحال می شوم مرا راهنمائی فرمائید.

(زنده باد نام و یاد ناصریا)

جفتی سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ http://jofti.blogsky.com

سلام و نخسته کار قشنگی انجومت دادن سعی کن متن اهنگون کدیمی ناصر هم کبل رفتنش به تهرون هم بنسی

سلام دوست عزیزم
چشم سعی اکنم ایکار انجوم هادم.
در ضمن مه یکی از طرفدارون همیشگی وبلاگ جفتی ام.
برات آرزوی موفقیت اکنم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ب.ظ http://hasanazar.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید
یه سری هم به بلاگ من بزنید
ممنونم

سلام دوست گرامی
از نظر لطف شما متشکرم
وبلاگ خیلی خوبی داشتید
موفق و موید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد